fredag 25. januar 2013

Forandringer

Noen ganger må vi forandre på ting, men jeg var ikke ment å forandre så mye som blogspot tydelig har gjort. Plutselig var bare bakgrunnen til bloggen min borte og jeg fant ikke ut av den. Kan jo være at den dukker opp like plutselig som den forsvant!

Jeg kan si at øvelsene for skulderen går bedre og bedre og jeg kjenner ikke armen min igjen! Den fungerer, og jeg er strålende fornøyd.. Jeg som nesten gav opp!

Det er så godt å se at dagene blir lengre og lysere. Jeg har fått gått noen turer, men er som sagt ikke særlig glad for at det har kommet så mye snø. For med mengdene kan plutselig elgen komme ned på veien, og jeg vil ikke møte han! Eller fruen...

Mannen holdt på å ta en elg på veien da han kom kjørende. Jeg er så glad for at det gikk godt både med elgen, bilen og mannen! Er ikke alle det går bra for, for livet kan plutselig ta en vending som vi slett ikke hadde forventet oss..

En tidligere bekjent av oss døde helt plutselig for en uke siden. Rene ungdommen og sunn og sprek. Plutselig var bare livet over og antagelig hjertet som stoppet. For i neste øyeblikk få høre om en ung jente med svulst i hjernen. Tenker på denne jenta som nå ligger på operasjonsbordet..

Jeg tenker virkelig mye i dag på livets forunderlige veier den kan ta. Jeg må finne ut mer om hvordan denne bloggen fungerer, er ikke helt fornøyd med disse malene og det er noen knapper man må klikke på for å se hva som dukker opp og sette seg inn i... Når jeg finner ut av det og får til, så glemmer jeg vel i samme farten. Ikke helt utrolig for meg det!

Ønsker dere en god helg!

Klem fra
Eva




5 kommentarer:

  1. God helg, vennen.
    Passe på :)
    Klemmer herfra :)

    SvarSlett
  2. Ja, er det ikke godt når vi kan merke tydelig at lyset er på vei tilbake og dagene er lengre!!
    Håper du har hatt en koselig helg :) Her snør det også, men er meldt om mildvær igjen fra i morgen av.
    Godt å høre at armen din blir bedre og bedre.
    Ha ei fin ny uke!
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Bare innom for å ønske deg en strålende uke :)

    Klem Monica

    SvarSlett
  4. Tusen takk! Er herlig at lyset er på vei tilbake for fullt.. Er bare så gruelig kaldt!

    Klemmer tilbake!

    SvarSlett
  5. Bloggproblemer kjenner jeg til, en blir jo litt desperat når det blir forandring her inne. Etter hvert roer det seg, og så finner en ut av det.
    Dagene er merkbart lysere, og de blir bare enda lengre i full fart nå.
    Heldig du som bare har elg å møte. I skogene langs grensen kan man treffe både ulv og villsvin!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på hilsen i bloggen min fra akkurat deg! Jeg tar også turen tilbake for å hilse på deg i din blogg!