tirsdag 6. november 2012

Jeg har valgt å endre navn, og slette innlegg..

Jeg har ordnet i bloggen min.. Slettet bilder og innlegg.. Endrer navn på bloggen også.. Egentlig skulle jeg ha slettet alt sammen, men da har jeg vel ikke funnet ut hvordan jeg skulle ha gjort det. Bakgrunnsbilde, osv osv..

Bloggen får navnet Min lille verden i Nord Norge.. Men så er jo ikke verden liten heller er den vel? Jeg følte virkelig at bloggen trengte en fornyelse.. Når jeg fornyer meg, så fornyer bloggen seg også.. Nye ark, og med nye fargestifter til..

Jeg går ennå med kapsulitt i skulderen, og har to kortisonsprøyter å ta.. Men neste skal jeg ha i slutten av november. Jeg venter på time på sykehuset, men jeg vet at det er lang ventetid. Er noe bedre i skulderen, men ikke som jeg var før. Ennå er det enkelte bevegelser som gjør fryktelig vondt.. Som å vaske håret for eksempel..

Det er en stund siden jeg har gått tur, men sist jeg gikk er for noen dager siden. Jeg må bare finne fram til broddene for det var såpeglatt enkelte steder. Jeg tok en overbalanse og selvfølgelig gikk det utover den vonde skulderen min.. Derfor brodder på beina om det er ekstra glatt ute.

Har dere tenkt over at det begynner å nærme seg jul igjen? Er virkelig mange som har starta med julegavehandelen hører jeg. Samme styret som årene før. Vurderer sterkt at jeg må bare ta til å starte med handelen. Bli ferdig med det, en gang for alle!

Pinnekjøttet skal vi ta en liten smak på, og lutefisken har vi smakt på. Sistnevnte er rett og slett ikke min favoritt. Blir bestandig så dårlig i magen og sier hver eneste gang dette spiser jeg ikke mer.. Men så har man en mann som synes dette er nydelig mat.. Det får holde en gang i året er min mening..

Klem fra Eva


8 kommentarer:

  1. Så fint du hadde gjort det på bloggen da. Godt å rydde litt både her og ellers i livet. Du er visst godt i gang. Synes du er inspirerende for meg også! Julegaver ja! Mange har begynt. Her handles det ikke så mye. Jeg gir bort mine egne bøker eller ting jeg har laget så det går greit. Til ungene blir det penger ved siden av. Høres sikkert kjedelig ut, men da går de smilende på romjulssalg. For meg har det aldri vært noe stress, så jeg føler med de som ikke klarer å begynne tidlig. Når desember kommer, skal man da kose seg. Lutefisk er greit en gang i året for meg også. Jeg var på julebord i helga og da smakte jeg både det ene og det andre.
    Lykke til med skuldre og sprøyter. Glad du blogger på :)

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha, det er blitt så mye nytt på bakrommet at det ikke bare er å finne ut av hvordan tingene skal være.

    Jeg må finne på noe smart i julegaver, men lettere sagt enn gjort. Gavebrev til ungene er populært for da er de på romjulssalg.

    Flott at jeg er til inspirasjon for andre.. Det setter jeg pris på å høre. Takk for bedring vibber..

    SvarSlett
  3. Det var modig gjort Eva! Hadde aldri hatt hjerte til å slette alt. Men rydding i mellom trengs nok. Både på blogg og ellers.

    Det var da svært så intens denne uhumskheten hadde satt seg fast da. Kan ikke gjøre annet enn å ønske den snarest der den skal være, og ikke i skulderen din. Og krysse fingrene, selvfølgelig.

    Fint bilde i headingen, forresten. Fikk frem den nordlige delen av landet vårt og med mørket hengende over.

    Jul ja. Huff, synes ikke det er mange dagene siden vi snakket om det sist jeg. Vi gjør det i år som i fjor vi, og de siste årene, gir penger til de voksne og får hjelp av dem til å kjøpe til barna. De liker å handle, har mer overskudd og ikke minst greie på hva som ønskes. Alle parter er fornøyde med det. :) Spesielt vi, de eldste.

    Velkommen tilbake også, det er koselig å se at det rører seg i nord igjen. Og at en slipper å bare ha deg i tankene, men se deg "live".

    Her hostes det og hostes det og svært lite soves bort av både vinterdager og vinternetter. Antibiotikaen jobber og opp skal det som ligger for. Snedig innrettet kroppen vår. Selv når den ikke virker som den skal. :)
    Hei så lenge og fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  4. Jeg fant ikke ut av hvordan slette en hel blogg, derfor slettet jeg heller alle innlegg.. Angrer ikke på det heller.. Er ikke alt som skal ta vare på heller..

    Ønsker deg en riktig god bedring.. Jeg våkna opp i morges til ny akutt svimmelhet.. Kan være nakken min som gjør det.. Stikker innom deg i kveld..

    SvarSlett
  5. Heeeeii :o)

    Lurte på hvor det ble av deg .. :o) Fikk jo ikke komme inn på bloggen din sånn helt plutselig .. så tenkte jeg at; jaja .. sånn er det når jeg holder meg vekk fra bloggverdenen så lenge .. ting kan jo skje .. og jeg vet jo ikke hva .. *sukk*

    MEN - her er du jo :o)

    Kjedelig å ha en vond skulder - og så frustrerende når det er glatt ute. Overbalanse er sååå vondt når man allerede har eller er disponert for vondter her og der.

    Ser jo lovende ut med ny blogg-image og jeg skal forsøke å holde meg i blogglandia i tiden fremover og gjøre mitt beste for å holde tritt med innlegg og blogger :o)

    God bedring til skulderen og ha en flott november-lille-lørdag-kveld - stooor klem :o)

    SvarSlett
  6. Heisan Torilpia..

    Koselig å se deg igjen.. Har vært lengre pause på meg også og noen ganger trenger vi det!

    Skal stikke innom deg så klart.. Har jo alltid satt stor pris på å besøke din blogg..

    Håper jeg snart skal bli bra av den skulderen, har vel gått sånn i mange måneder..

    Stor klem tilbake!

    SvarSlett
  7. Syns du har gjort et bra arbeid med bloggen :) Og innhold og alt annet er det du som bestemmer siden det er din blogg! Jeg har selv slettet endel innlegg, rett og slett fordi det ble for mye rot.

    Det går bedre med meg, ting går på plass :)

    Håper alt står så bra til som mulig med deg :)

    SvarSlett
  8. Takk til deg EgeDenne, jeg fant ut at det lå jo så mange innlegg her inne helt fra 2009 og da trengs det opprydding.. Nå prøver jeg å finne ut av dette nye systemet på bakrommet.. Det går fremover med meg, men har fortsatt plager med skulderen.. Flott at du også har det fint.. Klem til deg..

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på hilsen i bloggen min fra akkurat deg! Jeg tar også turen tilbake for å hilse på deg i din blogg!